Myshörna!

Först och främst TACK PIA!!! Din kommentar värmde!! Ja, jag lägger ner mycket tid på bloggen varje dag. Jag försöker ta kort och beskriva Mira så gott det går. Jag går aldrig och lägger mig utan att ha skrivet något, hur trött jag än är. Jag blev jätteglad när jag läste det du skrev, KRAM! ♥

Idag har jag och Mira fixat en myshörna till henne i tv-rummet, sen satt hon där en lång stund och lekte. Hon fick en ny bok av Moster Helen för den andra nya är söndertuggad... Vi ordnade lite i Miras rum med, ändrade om lite.
I morse var hon så mysig, vi låg och "pratade". Hon svarade så sött med sina hummande när jag hummade till henne. På kvällen somnade hon tidigt för hon var helt slut! Moster passade henne en stund så att jag kunde hämta Gabriel i Lund.

 
                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0