En liten kräkis...

Stackars hjärtevännen. I morse kräkte hon efter vällingen och ville inte äta ngt alls på nästan hela dagen. På kvällen kräkte hon ner hela soffan och hela sin pappa efter vällingen. Jag vet inte om det är medicinen eller om hon är magsjuk. Men medicinen har hon ju fått i två månader så det borde inte vara den kan man tycka.

På dagen fick Mira bli passad av kusin Filip och sötnosen Sara för jag skulle till skolan. Alla andra var upptagna så dom var snälla och tog hand om vår lilla sockertopp. TACK!!

Jag har glömt att berätta något jag fick höra av en tjej i affären, såhär lät det

-Oj det var mig ett sött barn, sa tjejen
-Ja, men de flesta barnen är ju söta, sa jag
-Jaa men vissa är sötare, som små godisbitar, men denna bebisen är ju en HEEEEEEEL godispåse!!

Det tyckte jag var en underbar komplimang eller vad säger ni?

 Lilla sötnosen somnade av ren utmattning utan pyjamas och allt!

Kommentarer
Postat av: Helen

Men usch...hur är det med henne idag? Krama från moster

2010-09-01 @ 21:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0