Första ballongen!

Idag var vi och tittade på storebrors fotbollsmatch. Mira somnade men var en god supporter de första 15 minutrarna.
Efter det åkte vi till Erikshjälpen och skulle titta lite. Där fick Mira en ballong som hon försökte äta upp men hon fick även ett litet gosedjur av en av tanterna i affären. Jag köpte en liten spelande hund till henne som hon verkligen höll ett hårt grepp om.

Vi åkte hem till en kompis till mig sen och fikade. Mira fick se Lindas hästar och skrek i högan sky av glädje. Jag hoppas att vädret blir fint i morgon för då ska 4H gården ha lite grilling och annat skoj. Jag tänkte gå dit med Mira så hon kan få klappa lite söta djur.




KOLLA MAMMA JAG STÅR SJÄLV!!!

Gäller bara att hålla tungan rätt i mun. Dallriga ben som bara den...

favoritsysslan just nu, gå runt soffan och störa storasyrran och storabrossan när dom sitter med sina datorer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0