Snö snö snö...

Allt hade gått så bra hos mormor och morfar. Jag hämtade henne vid tio tiden. Hon var så trött så jag va tvungen att lägga henne lite tidigare men då sov hon bara en timme... suck.... Men det var nog för att hon sov inomhus.
Vi var ute en runda på eftermiddag/kväll och skotta snö, Mira skrattade massa när jag höll på. Sen gick vi en runda.
Mormor och morfar kom på kvällen en snabbis för vi fick strömavbrott och jag hittade inget fel, då grät Mira massa när mormor skulle gå och sträckte sig efter henne massor. Så gör hon inte när jag säger hejdå...


Kommentarer
Postat av: Helen

Det gör hon inte är jag går heller....buuuu....får väl fjäska lte extra med henne då...

2010-12-02 @ 07:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0