5 månader!

Lilla snäckan, fem månader idag! Usch det är läskigt hur fort tiden går. Man vill ha kvar sitt lilla knyte men samtidigt är det så skoj att se alla framsteg.

  Gullunge!

Idag har pappa varit hemma med Mira på förmiddagen sen kom mormor och tog över en stund innan jag kom hem från jobbet. Det hade gått så bra så! Det är bra att hon får vara med andra också!
Till moster Helens förtvivlan började underläppen darra och tårarna komma när hon kom. Det är konstigt det där, att Helen som hon träffar så ofta kan göra så.

I kväll har vi donat med Gabriels gamla/nya rum. Det gick inte så bra eftersom jag nog fått i mig lite mjölk så pluttan har varit jätteledsen och visat att hon har ont i magen. Gabriel blev glad i alla fall och ska sova i sitt nya rum i natt!


Kommentarer
Postat av: Helen

ja det blev jag.....snyft....fast jag kom i alla fall ihåg att hon fyllde 5 månader.....och vad hade man för det ;-)......snyft....men jag tror nog att det var för att hon hade ont i magen!Nästa gång kommer hon stråla som en sol när hon ser mig.



Ha en bra dag.

2010-02-25 @ 07:02:08
Postat av: Ellen

Grattis på 5 månadersdagen( 1 dag försent :( )Kramis från oss alla :)

2010-02-25 @ 18:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0