Dop och rumfixning

Jag ber om ursäkt att jag inte skrev igår men det var fullt upp och internet fungerade inte...

Igår söndag var vi på Miras bästis Liams dop. Hon skötte sig exemplariskt i kyrkan såklart! Där var så många fina ljus tända. Vi tände också varsitt ljus för de vi förlorat. Vi letade upp Miras fina ängel som hon fått hänga i kyrkan vid sitt dop.



På kvällen flyttstädade vi Cornelias rum och jag kunde inte låta bli att börja med snuttans rum... Så jag höll på till klockan ett i natt och ni skulle sett så glad Mira blev i morse när hon såg sitt fina rum ;)


                            

Idag har jag varit på jobbet så Mira fick vara med pappa en stund. Sen var vi på bvc, vikten hade ökat men inte tillräckligt, så det blir att besöka Annika om två veckor igen. Proverna vi tog på mjölkprotein och gluten visade ingenting men det betyder  inte att hon tåler mjölken. Oftast visas det ingenting på så små barns blodprover. Eftersom hon mått mycket bättre utan mjölk så ska vi fortsätta med det.

Vi fikade lite doprester hemma hos Sofie och Liam på eftermiddagen. Humöret är inte på topp riktigt, men det är "magdag" och då brukar det vara lite kämpigt. Hon har mest sovit sen vi kom hem.


Kommentarer
Postat av: Helen

Vilka vackra barn! Ofattbart att du lyckats Malin;-)

2010-02-03 @ 22:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0