Fika fika fika......

I rusande fart sprang vi iväg till ännu en mysig mamma/barn träff! Idag var vi hos Sofia som gjort ett jätte jobb med en underbar frukost till hungriga mammor! Barnen bara växer och växer... suck.... Mira sov bort hela fikan så jag fick sitta och prata skit och gosa med andra bebisar istället.

Sedan rusade vi hemåt för att få en stund med en ledig pappa! Härligt! Då bjöds damen på morotspuré och mango. Nu börjar hon få aptit och gapar verkligen när skeden kommer mot munnen. Igår när hon fick banan var hon helt tokig och skrek om det inte kom fort nog. Gullunge!

På eftermiddagen var det fika med mormors jobb Omtanken på kanelbullens konditori som är ett nyöppnat fik. Alla beundrade lillplutt och tyckte att hon blivit såååå stor... suck..... Sen fick vi skynda oss hem för att jag var tvungen att göra mig klar för en kväll med mina härliga arbetskamrater. Vi bowlade och åt på fantastiska Sankt Markus Vinkällare. Åk verkligen dit om ni är i Malmö någon gång, det är FANTASTISKT!

Pappa och storebror tyckte att Mira var lite gnällig på kvällen men nu sover hon jättegott! Lilla hjärtegrynet alldeles nyfödd....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0