Jippie, IKEA!

Upp och hoppa vid sju på morgonen! Härligt att komma igång på morgonen, tycker Mira som somnar om igen efter en halvtimme!

Vi åkte till himmelriket IKEA på  förmiddagen. Vi handlade ny vägglampa till sötnosen.  
Alla Sveriges barn har väl densamme men den är fin ändå =).
Hon blev lite sur i restaurangen när hon inte fick ngt gott att äta, då försökte hon få i sig en tugga av leksakerna istället. Man säger alltid att man inte ska handla så mkt på IKEA, bara titta. Hur man än gör så går det inte! Det är helt omöjligt!

Igår fick vi en hel kass fina kläder av Miras fina kompis Tindra. Idag fick hon pröva några av dom fina sakerna som låg i påsen. Jag misstänker att Tindras mamma tycker om Hello Kitty ;). Det är toppen med second hand! Vi är inte kräsna inte! Roligare att kunna handla dubbelt så mkt! Min favorit blev nog den sötaste mössan i världen!



Nu ligger den en naken blond skönhet i soffan och smakar på sina tår (ÖRK tänker dom som luktat på Miras tår....) Hon älskar att ligga och lufta rumpan!


Kommentarer
Postat av: Sanna



svar Jadu jag fick det som sponsorprodukt till bloggen så jag har som uppdrag att recensera. Men det lär ta sin lilla tid, det var ju hur mycket olika saker som helst ;) kram

2010-02-20 @ 02:01:50
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Helen

Ja dom tårna lär ju inte smaka så gott med tanken på hur dom luktar...Men vad gör det när man är så söt så! Riktigt gymnastiska drag hon har den där godingen.

2010-02-20 @ 09:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0