ojojoj har inte tid!

Slarvigt... har inte skrivet på länge. Vi har fint besök från Båstad av min kompis Tessan som jag inte sett på 20 år! Vi har MASSOR att prata om!

Mira har fått hänga med bara, hon var väl mindre glad igår när hon inte fick tillräckligt med uppmärksamhet av mig. På kvällen var vi på puben och åt god mat, Tessan, jag, Mira, Cornelia och Helen.

Idag har vi varit på besök hos Melanie och Arvid, men för övrigt att vi fixat här hemma. Det börjar ta sig!
 Plutt sitter nästan själv!!! Mallig....




Ojojoj, Liam börja klä av Mira och hon ser minst sagt glad ut!!                                                                                                                                                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0