Flickan som vägrade att sova!

En god natts sömn fick vi allihopa! Skönt att man får sova lite i alla fall.

Glad som e lärka har lillfisen varit hela dagen, så glad så att hon inte sovit ngt knappt på hela dagen. När Sofie och mormor druckit upp sitt kaffe och daltat färdigt med henne så tyckte jag att det var dags för en promenad för att hon skulle somna. Envis som en åsna.... Jag gick och gick, hon skratta och skratta... Efter en timmes hårt ryckande i vagnen somnade hon (ÄNTLIGEN!!!) så jag ställde henne på framsidan. Jaha, vad kommer då JO, en plogbil... grrrrrr. Dags för skrik igen och en vaken busunge. Fick hämta in henne sen somnade hon med mig i soffan och sov gott. Lilla fröken Martinsson är otroligt mammig för tillfället.

Har inget dagens kort men visar upp ett foto hennes moster Helen tog igår som är fantastiskt fint!




Kommentarer
Postat av: Helen

Alltså........hon är helt perfekt den ungen....nu säger Lucas att jag är fjantig.... Men man ska vara ärlig! Eller hur?

2010-01-21 @ 22:36:07
Postat av: Mamma Malin

Ärlighet varar ju längst har man fått lära sig!

2010-01-21 @ 22:58:05
URL: http://mirakelmira.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Det kommande studentfotot :D

2011-01-12 @ 16:52:34
URL: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0