Snökaos!

Idag har syrran varit hemma med oss hela dagen. Vi fick gå med henne till doktorn och när vi var på väg hem kom snön, och det var inte lite... Det kändes som att det var okej att vara inne resten av dagen. Man kunde knappt se ut!

 Det var väl en bra ursäkt att få ligga på soffan?

Lilla fröken Martinsson har blivit lite mammig... farligt farligt. Det är inte så konstigt kanske när Fredrik fått jobba massor!
Idag kom mormor och hälsade på en kortis, hon har ju alltid spring i benen och bråttom.
Nu ligger hon och myser med pappa i soffan.

Detta lilla troll ligger och myser i pappas famn nu!


Kommentarer
Postat av: Helen

Mammig men också pappas tös....det ser man när dom tittar på varandra liksom, eller hur?



Jobbar hemma imorgon...kanske måste jag gå en promenad ;-)

2010-01-27 @ 22:32:37
Postat av: Ellen

Vänta du Malin..Rätt som det är så är det bara pappa som gäller.. :) Så är det för mig nu :/ Tänkte höra om ni är hemma på lördag? Kram

2010-01-28 @ 17:30:29
Postat av: Mamma Malin

Hej Ellen, VI är hemma på lördag vad jag vet, Fredrik jobbar ochbehöver bilen så jag kommer ingenstans. Kommer ni en runda?



Helen, hon är verkligen pappas tös! Skönt det =)

2010-01-28 @ 17:34:44
URL: http://mirakelmira.blogg.se/
Postat av: Ellen

Ja vi tänkte det om det går bra?

2010-01-28 @ 17:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0