Suck.. sjuk igen

Jag blir så trött... sjukdom efter sjukdom!! Jag förstår inte varför denna lilla ska få allt skit! Så fort vi träffat andra barn så blir hon dålig direkt. I morse var hennes ögon igenmurade, hög feber, kräktes och förkyld. Hon kräkte ner hela mig, sig själv och barnmatsgången på Willys, stackars personal... Allt hon fått i sig under dagen har kommit upp igen..
På kvällen var hon alldeles "lealös", orkade inte hålla upp huvudet och kunde inte hålla ögonen öppna. Jag ringde sjukvårdsupplysningen för ärligt talat såg det fruktansvärt obehagligt ut! Systern där var övertygad om att hon var uttorkad eftersom hon kräkt upp allt hon fått i sig, så nu har jag pumpat i henne vätskeersättning som bara den och tyckte mig ana en liten piggare tjej.

Nä nu ska vi inte träffa andra sjuka barn för nu vill vi ha en härlig semester utan att behöva vara oroliga för pluttan!


Tur pappa kan mysa!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Meeen stackars lilla myran... :( Hon har en sådan otur..Nu får vi hoppas hon piggnar till sig, pappas släkt kommer ju och hälsar på snart..

2010-07-03 @ 13:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0