Ännu en dag med fint väder

Stackars barn som aldrig får vara inne! Det är till att vara ute från morgon till kväll och hon stormtrivs!

Idag var vi och fixade lite i trädgården och sen gick vi en runda till Alexandra och Rebecka. Hon var så trött när vi kom därifrån så hon somnade mitt under leken... 


Mira fick bada så jag kunde städa toaletten samtidigt. Hon sitter ju så fint själv nu, men naturligtvis lämnar jag inte toan...

Och idag var det favorit programmet på Tv, Lotta på Lisberg. Mira sjunger med och skrattar och hoppar. Det är total lycka!! Helt underbart att se henne. Sen läste gabriel en bok för henne och sen blev det tyst.... Jag fattade ingenting men då kom Gabriel och berättade att han lagt Mira... Duktig kille!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0