Tack till Annika på bvc

Tyvärr ska Annika sluta, världens bästa bvc sköterska!! Alltid full koll på läget och brukar till och med höra av sig för att fråga hur det är! PUSS PÅ DIG och lycka till på ditt nya jobb som inte alls kommer att vara samma sak när inte vi kommer ;)

Så idag var vi hos Annika och sa hejdå och tack, sen var vi en runda på byn och fixade inför vår lilla semestertripp till Båstad i morgon. Det är dom tre flickorna som ger sig iväg till familjen Cardell.

Jag har inte haft ngn röst idag och Mira skrattade åt mig när jag kraxande försökte säga godmorgon. Idag har hon verkligen bubblat med mammamammmam babbababba och en massa andra konstiga bokstavskombinationer. Ett språk är på väg! När jag städade så satt hon och tittade på Pingu och skrattade hjärtligt, kan det vara att hon förstod vad han sa?

 
På fest.. ville visa Annika hur vi har det i vår familj ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0