00:18 och vaken älskunge!

Jaha här ligger min lilla skönhet sidan om mig och sprattlar och pratar! Det är körigt i hennes mage och hon verkar ha ont. Hon har varit lite smågnällig idag så det är väl tänderna.
Några av hennes kompisar har haft magsjuka så det kan vara det med för det som kommer ut är inte trevligt alls.


Vi var på symässan i Malmö idag och det var hon inte alls road av. Det gick bra så länge hon fick sitta upp.
På kvällen fick hon en ny sorts mat som hon slukade, det smakade nog bättre än mammas "himmalagade" Roligt att se henne äta med sådan aptit!


När hon badade fick hon sitta upp och leka med sina badankor hon fått av moster Helen. Jag va nog lika blöt som henne för hon stänkte och skrek av lycka!

Amningen är inte alls kul, hon vill inte ta bröstet idag! Jag vet att det var så en gång innan och det var när jag fått i mig mjölk. Jag vill ju gärna kämpa men nu vet jag inte om jag orkar mer..
Nu ska jag ta hand om min lilla raring!

Kommentarer
Postat av: Helen

Badankorna- ja dom hade jag glömt. Kul att hon gillar dom.



Men Malin du behöver inte kämpa med ammingen mer. 6 månaders bröstmjölk är ju helt ok. ÄVen om det är mysigt så är det ändå kanske bäst för henne om hon får välja själv? Vilken mat var det hon fick idag?



Imorgon får det bli lite 6 månadersbilder trorjag.

2010-03-28 @ 00:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0