Slarv med bloggningen...

...eftersom jag är störtförkyld och knappt orkar skriva...

Idag har vi legat på soffan hela dagen. Mira har myst när hon fått va med mamma hela tiden utan att jag hade en massa att göra (har jag väl men ingen ork). Hon blir lite sur när hon inte blir aktiverad, men så här är det ibland. Man måste ha tråkigt för att ha roligt!
Det har varit lite gnälligt idag och en massa sagel, är det tänder på gång? ALLT ska in i munnen hur stort/litet det än är. 

 Speciellt andras fingrar!!

När hon var lite rastlös fick hon testa en ny rolig sak, snacka om mallgroda! Lite för liten fortfarande men det va kul en stund =)

Kul att känna sig stor!

Hon har varit lite tramsig med att äta idag men igår fick hon smaka blåbär, jag tror dock inte att vi bjuder på det fler gånger. Det var blåbär ÖVERALLT!! Och Mira såg ut till att ha blivit misshandlad ordentligt, stackars tösen!

Blåbär är jättegott men alldeles för kladdigt!

Kommentarer
Postat av: Helen

Stackars lilla tös....ska hon inte få blåbär mer? Det som är såååååå gott! Låt ungen äta nakenfis så är det bara att lägga henne i badet sedan.



Klart att det är tänder på gång. Som hon tuggar på andras fingrar så måste det ju vara så. Ni hörde ju vad Ludvig sa...." Den bet mig"....börjar tro att han har rätt ;-)

2010-03-03 @ 07:35:21
Postat av: Ellen

Hihi..Kanonfoto!! Söta lilla blåbäret med blåbär runt munnen!!Oslagbart!!! :)

2010-03-04 @ 20:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0