Våffeldagen och magdagen

Stackars plutt, få stå ut med ikea en dag till.. Och inte bara det, få stå ut med att mamma råkar få i sig mjölk! Har varit jätte gnälligt och ledsamt på kvällen.

Jag undrar, vad vill ni läsa? Vad vill ni veta om lilla Mira? Jag skriver och skriver och jag vet inte om det är intressant? Jag skriver för alla som är intresserade men jag vet inte om någon är det? Glöm inte att kommentera och gästboka för det gör att det är roligare för mig att kämpa på med Miras blogg.
Vill man veta när jag skrivet ngt nytt kan man klicka på Bloglovinknappen på höger sida. Glöm inte att lägga till din mailadress och kryssa i på inställningar att du vill ha mail om när det uppdaterats på bloggen.
Jag försöker verkligen skriva varje dag för er skull (och Miras)

 Pussas med Brossan!

Nu har Mira verkligen börjat ta tag i saker och medvetet dra en i näsan eller känna på håret. Lilla sötnosen börjar ta för sig!


Kommentarer
Postat av: Helen

Jag tycker det är helt perfekt läsning...väntar bara på att det ska stå att hon kan säga....moster är snäll....men det kommer säkert snart så intelligent som den ungen är ;-)

2010-03-25 @ 22:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0