8 månader!!

Tack för alla kommentarer på förra inlägget. Såklart vill jag skriva mer för Miras skull. Det var roligt att höra att ni i alla fall är några trogna läsare som inte vill att jag slutar blogga. Men det känns tungt ibland och jag gör det mest för andras skull, men nu ska jag rikta mig till Mira istället.... Är ju roligt att få lite uppskattning för den tid man lägger på detta.

Så var det med det!

Vi borde ju firat med tårta idag men vi är överens här hemma att det inte finns ngn mening med att presentera sockersöta saker så tidigt. Har ju lilla sockerbomben Mira här ju så det räcker gott och väl. Som en 8-månaders bebis är du världens goding, glad och sprallig. Du äter upp oss alla med din charm!

 Kort Moster Helen tagitMallig hos Lucas!


Idag var vi ute en lång runda med Sofie. Sen åt vi mellis i solen hemma hos familjen Dahlberg. När vi kom hem planterade vi blommor och mös med storasyrran. Mirasötnos, du äter så himla duktigt och du har så mkt aptit! jag blir så mallig!!!





Kommentarer
Postat av: Helen

...och nu så kan hon pussas också den lilla raringen!



KRAM

2010-05-25 @ 07:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0