Pappas tös!

Idag fick Mira vara hos pappa på förmiddagen för jag hade lyxen att få vara hos frissan i tre timmar! Mira fick komma dit en stund när Fredrik skulle till jobbet så då lekte hon med Tindra. Sen fick vi rusa hemåt till Cornelia som fortfarande är sjuk med feber, hosta och öronont, och efter besök hos doktorn visade det sig vara en öroninflammation på henne med.

På kvällen var vi på en lång skön promenad med moster Helen, tyvärr somnade hon i vagnen så nu blev det en sen kväll. När Fredrik kom hem så riktigt sträckte hon sig efter honom och det har hon aldrig gjort till ngn förut. Det såg så härligt ut och snacka om att pappan blev mallig ;)


Jag är inte alls trött mamma men kan ligga här och filura en stund!


Kommentarer
Postat av: Helen

Aja.....jag tycker allt att hon sträckt sig efter mig många många ggr...;-)..hihii...

2010-05-19 @ 22:41:56
Postat av: Fredrik

Kom nu inte med lögner Helen... hehe.. men mallig vet jag ju inte... är det inte skälvklart att det är pappa som gäller....

2010-05-19 @ 23:18:49
Postat av: Helen

Ljuger faktiskt inte....det är bara så att ni har inte sett det ;-)

2010-05-20 @ 22:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0