Pluttan förstoppad igen

Orkar inte skriva men det finns nog ngn som blir besviken annars.

Jag var hos doktorn på morgonen för nu ville familjen få sin sömn... Sen åkte vi till Malmö för att handla en grind till Mira, vi hann med allt annat men inte grinden som är så viktig. Tyvärr svindyr...
Vi  lämnade Gabriel till bussen för att han skulle till pappa men han ångrade sig efter några minuter och blev avsläppt innan motorvägen :O! På vägen dit (i 180 km/h) för att hämta honom kräkte Mira ner hela sig själv och hennes nya bilstol, TVÅ ggr...
Kom hem och lillan skrek i tre timmar, åka till akuten med henne som var förstoppad igen!

Och vi som skulle ut och äta i kväll och bowla jag och min Fredrik!

(Ni som följer min blogg, jag ber om ursäkt att jag kopierat texten men som sagt är jag för trött för att skriva egentligen)
 


Kommentarer
Postat av: Martina

Usch och fy!!! Är inte avis på er, men kan inte annat än hålla med om att det är en skitdag, som om de vore fredagen den 13:de.

Stackars er plutta!! Konstigt de inte kan få rätt på hennes mage.

Har ni kollat grindarna på Ikea, jag tycker de är bra, förutom kanten som blir längst ner, men med händiga Fredrik i hemmet så kan han säkert bygga bort den. =)

Lycka till och hoppas ni får en superdag imorgon istället, efter en hel natts sömn!!!

Kram

2010-05-07 @ 23:56:57
URL: http://tankarbytina.blogg.se/
Postat av: Helen

STackars lilla mosters Mira. Och stackars er- förstår att ni bli oroliga och utmattade.



Försök vila i helgen för du är ju inte heller bra Malin.



Jag kan ta pluttan i vagnen en stund om ni behöver sova.



KRAM

2010-05-08 @ 08:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0