Bowling med mormor

Idag var det partaj igen. Mormors jobb skulle bowla och äta lunch och lilla Mira fick såklart följa med. Hon var inte på sitt bästa humör men gnällde inte, snälla hon....

På eftermiddagen fick hon för sig att smaka på vattnet i spannen med massa Ajax i... Jag satt på toa och rätt som det var hörde jag henne klökas och kräkas... Det var nog inte så gott som hon trodde.
Sen var Mira barnet från hel**tet... Jag fick henne inte att somna förrän halv tio óch jag tror att hon har vaknat var tionde minut. Det verkar som att hon har ont, kan det vara magen kanske?


mira älskar att läsa!


Kommentarer
Postat av: Artan

Hej, vad gör du i helgen då? :)

Kram!

2010-11-18 @ 23:49:18
URL: http://artanart.blogg.se/
Postat av: Sjuka Tanke

Hej!

Sprid din blogg genom att ladda upp tankar hos oss, varje publicerad tanke länkas nämligen tillbaka till din sida. Och om dina tankar är tillräckligt bra, vill folk säkerligen läsa mer utav dig.

Du har även chansen att röstas fram till "Veckans Tanke" om du har något riktigt bra bidrag att komma med, detta gör att du har din sida länkad på toppen av vår hemsida i en veckas tid.

Kom igen, du har inget att förlora - enbart läsare att vinna!

2010-11-19 @ 00:18:00
URL: http://sjukatanke.blogg.se/
Postat av: Bimbo Boy

Jag älskar att umgås med min mormor. Hon är bäst! :)

2010-11-19 @ 00:27:49
URL: http://bimboboy.com/blogg
Postat av: Helen

Men lilla "tuttabus".Nu får hon väl ändå lugna ner sig....vara ute och slarva så mkt....Och sen ge sig på ajaxen och skylla "bakis" på det...Den var genomskinlig ;-)!

2010-11-19 @ 19:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0