Dagisplats!

Idag kom pappret som vi väntat på, vi fick dagisplats på önskad förskola. Både Gabriel och Cornelia har gått där och jag har alltid varit super nöjd. Hon ska börja den 20 januari men i morgon ska vi gå och hälsa på. Spännande!

Fridha och Tindra har lekt med oss hela dagen, ätit frukost, Lunch, fikat och ätit middag ihop =) Mysigt! Men jag undrar om Tindra tyckte så mkt om det för Mira slogs FY!!!! Sen jagade hon deras lilla hund med, det var nog det hon tyckte var mest skoj, härmas som bara den....

Fantastiska bilder blev det igår i alla fall! Kolla in på http://pixelbyran.com/mira/ Här kommer smakprov:


 Fina töser! Mira försöker prata med Tindra! Men klart hon inte svarar efter dom snytingarna hon fått..
 Talking to me?

Kommentarer
Postat av: Helen

Jasså lilla fröken börjar ta "toner"....hihihi....men om man är så snackig som hon är så vill man ju ha svar- fattade inte Tindra det ;-)....Sen ville kanske Tindra titta på hennes saker också.

Stackars lilla Tindra- hon får ja ta igen det när ni kommer dit!

Men jag förstår att såna tendenser börjar komma. Men det försvinner snart trots att hon är envis som katsiken, bestämd och lite lite van att få vad hon pekar på ;-)....Och det beror ju kanske mest på oss andra. Hon har ju en tendens att linda folk runt lillfingret. Ja i alla fall mig ;-)

2010-11-03 @ 22:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0