Malmö igen....

Åter en tur mot Malmö för att kolla upp mina ögon. Stackars stackars ..... mamman ;) Mira lider inte, hon sover så gott i sin stol

När vi var hemma var det skola för min del och Mira sysselsatte sig med att massakera mina finaste blommor (som ändå håller på att dö av törst). På kvällen var moster och hälsade på och då slänger sig Mira på hennes väska för att leka med en viss sak där i som inte Miras pappa får veta att hon leker med (rimmar på grus ;)).

Nu har jag blivit bjuden till en stor "Mammablogg gala" i Stockholm och det ska bli väldigt spännande. Skoj när man ändå bloggat i ett år, nästan varje dag! Och vad hon har växt madonnan!
 Minns ni......

Kommentarer
Postat av: Helen

Grus....krus...sus och dus....hahaa.....pappan fattar inte det minsta ;-). Mitt lipsyl försvann i´alla fall när lilla sessan hade hand om min väska en stund!

2010-11-02 @ 19:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0