Busungen hittar mer och mer gömmor i huset

Idag var vi ute en runda på förmiddagen. Sen kom Sofie och drack kaffe med oss. Nu är det andra dagen Mira sover EN gång på hela dagen, men då sover hon ute i vagnen och minst 2,5 timme. Skönt om man kan komma in i dagistider, det är eventuellt snart dags.

Nu har hon hittat ännu en sak ssom det finns massa saker att dra ut och ha skoj med, snacka om att sätta mamma i arbete. På kvällen blev det bad och mat som hon VERKLIGEN gilla, kyckling i curry och ris.


Men mamma varför ser du så sur ut? Förstår inte....


Sånt här leende har jag när jag ser mamma efter min vila =)


Äter fint med sked när jag tycker att maten är god!

Bäst att ha två skedar så jag får in så mkt som möjligt, ser ni mitt långa hår?


Kommentarer
Postat av: Helen

Gulliga busunge!

Ja det var väl otroligt vilket långt hår hon fått. Snart kan ha pippilottor ;-)

2010-10-07 @ 07:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0