Kommendoran var igång!

Lilla älsklingen vet vad hon vill. Vi var och tittade på husvagnar och satt och pratade med försäljaren på hans rum. När han kollade på sin dator pekade hon på den och visade mig, sen började hon sjunga. Jag sa inget och då va hon igång igen. Sen fattade jag, hon vill ju såklart se Iggle Piggle som hon är så förtjust i! Ni som inte vet vem han är kan se detta:



På kvällen var hon så duktig och gick med sin fina nya dockvagn. Hon har inte velat det innan men nu så! Och til och med släppte hon ena handen.

Kommentarer
Postat av: Helen

Alltså den läskiga fesblåa gubben är ju inte bra för henne....tacka vet jag Alfons Åberg, Babar, Nicke Nyfiken. Tror moster måste införskaffa lite nya filmer till henne.



Kommandoran har lärt sig att sätta ner foten direkt. Anar ledaregenskaper i madam! Good on you Mira. Moster hejjar på allt vad jag kan. HEja heja MIRA. Nobody puts baby in a corner ;-)



hehehe.....

2010-10-12 @ 23:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0