Det närmar sig!!

Lilla gumsan.. har blivit så stor helt plötsligt. Kryper omkring och sätter sig på knäna och sjunger. Pratar med sina leksaker och verkar till att trivas med livet! Lilla hjärtebarnet ska snart fylla ett år!! ojojojoj....

Idag har Mira fått vara med pappa för jag har pluggat och varit på mitt jobb. Mysigt för dom att få vara ensamna dom med!

 fina tjejen!

Såg att vi fått en ny prenumerant! VÄLKOMMEN TILL MIRAS BLOGG!!! Jag har även en egen blogg på fnulanbulan.blogg.se titta gärna in där med om du/ni vill!

Kommentarer
Postat av: Helen

Den lilla sockertoppen är så begåvad så det är inte riktigt klok. Och det säger jag ju inte för att jag är hennes moster ;-)...för det är ju faktiskt sant!

2010-09-07 @ 19:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0