Gooooooott med mammas kålpudding!

Idag har vi varit ute och gått en runda i blåsten. När vi var på biblioteket så sa en man där, VILKEN VACKER UNGE!! Henne MÅSTE du skicka in till årets sötaste barn. Gud vad mallig jag blev!

Jisses vad Mira åt av middagen idag!!! Hon vart helt tokig i min kålpudding. Jag var smart nog att ta bort kålen från hennes portion annars hade hon nog fått väldans ont i magen! Moster Milla och Cornelia passade henne på kvällen för jag var på föräldramöte och Fredrik jobba.



Åååå tror ni han ser om jag ligger såhär....

får nog resa mig upp så att jag kan komma åt lite till, gör det lite smygande...



Attans han kom på mig


Men det är ju sista biten SNÄÄÄÄLLLA!!!!

Kommentarer
Postat av: Helen

hahah...hon är ju ett slug..

2010-09-27 @ 22:18:04
Postat av: Ellen

Snacka om att kunna snirkla med pappa :)

2010-09-27 @ 22:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0