Hemma igen!

Det har varit mysiga dagar med familjen i Finspång! Tyvärr har inte bloggandet tagits på allvar direkt. Det är alltid spring och farande hit och dit. Tyvärr alldeles för lite tid till alla där uppe!

Resan upp gick bra och Mira sov mest hela vägen. Hon var lite blyg för farmor och farfar i början men det gick över i ett naffs sen fick dom inte vara ifred för henne utan hon sprang där men händerna i luften och skulle upp. Milton och hon lekte för fulla muggar!
På begravningen fick jag mest gå runt med Mira i kyrkan men hon lekte och var nöjd. Blöjan stank efter ett tag så då var det bra att vi kunde hålla oss undan.

På fredagen var vi i stan och shoppade, på lördagen träffade vi Emil och bowlade med familjen. På söndagen var det en lång resa hem men det gick så bra så.

Tack Marie-Louise för dina kommentarer!! Fast du inte "känner" oss är du så gullig och kommenterar så ofta!

Här kommer massor med bilder!

I väntan på ärtsoppan!


Kusinen fick jobba hårt



Tufft med all lek, mest för farfar tror jag!

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Tack :)

Men jag kan inte kika in utan att "visa" mig, känns konstigt tycker jag. /Kram

2011-02-21 @ 23:18:16
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Helen

Så fina bilder. Mys med farfar är ju så gulligt...ser så fint ut! Tror farfar var lika lycklig som Mira.

2011-02-22 @ 18:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0