Mira går å går och går =)

Idag var det min tur att lämna till dagis! Och Mira blev så ledsen, mitt hjärta värkte när jag gick men man vet ju hur bra dom har det sen!
När jag kom var hon i dockis och lekte för fullt med alla barnen och blev glad som en solstråle men skulle ändå fortsätta leka med sin kompisar. Fröknarna berättade att hon had egått genom hela lekhallen, och dom var lika chockade som jag för det är verkligen ingen kort sträcka!
Hon fick sova i sin egen vagn i dag och sov i alla fall en och en halv timme. Lite längre!
När hon kom hem så var det lite gnälligt och trött, inte alls konstigt! Och sen har hon gått och gått =) JIPPIEEEEEE!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0