Sovit på dagis!

Idag lämnade pappa vid nio och Mira blev lite ledsen :(. Men det hade gått över ganska snabbt. Dom hade varit ute en lite runda och sen hade hon ätit med god aptit. När dom ska sova lägger man barnen i "sovlådor" utomhus med sovsäckar. Mira hade somnat efter 20 minuter och sov bara en timme, men det är väl ovanan.
När jag kom och hämtade henne halv två var hon vaken, pigg och glad och sken upp som en sol när jag kom!
Allt hade gått jättebra! Skönt... I morgon ska hon få äta mellanmål. Vi  har bestämt att hennes tider på dagis blir 9-15 må-to. Jag vill inte behöva plugga när barnen är hemma så jag måste använda dagarna.

På kvällen var hon så fruktansvärt trött så vi fick hålla liv i henne från klockan sex. När hon hade badat klippte jag hennes små toppar och vad hände... allt hår försvann i lockar!! Sötaste unge!




Kommentarer
Postat av: Helen

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTT

2011-01-26 @ 07:27:47
Postat av: mormor

Lilla söööööta smulan!!!! så fina lockar hon har. Det låter inte skönt att sova i en låda....inte konstigt att hon bara sover 1 timme.

2011-01-26 @ 09:05:15
Postat av: Fnulan

Finste ungen! Lik sin mamma ju!



Nej jag ska fråga om dom inte har ngn prinsessäng till henne utan ärtor!!!

2011-01-26 @ 11:21:35
URL: http://fnulan.se
Postat av: Ellen

Vilka fiiiina lockar :)

2011-01-26 @ 13:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0