Treåring

Äntligen fyllde jag tre år, jag känner mig jättestor och bestämmer allt. Mamma och pappa säger att jag är något som heter trotsig, jag förstår inte vad det är alls. 
På lördagen hade vi kalas med släkten, jag fick massor med grejer. Men fatta en grej, jag fick en Barbie som sjunger. Mamma gär fula miner varje gång hon hör den, den som sjunger så vackert. Sen fick jag ett barbiehus av mormor och morfar, skitcoolt. Alla kallade när det var mat men herregud, jag hade inte tid med det, inte ens tårtan. Jag fick en cd-spelare av farmor och farfar med, coolt!
 
På måndagen när det var min riktiga födelsedag så sjöng dom på dagis och jag bjöd på glass. Mamma köpte det fast man egentligen inte får, hon är ganska busig. På kvällen åkte vi till Leos lekland och sen till Donalds och åt "tommes". MUMS. Av familjen fick jag en barbiebil, skivor, böcker och massa annat smått. Gillar när det är många paket!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hesj

2016-04-05 @ 22:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0