Pruttunge nr. 2

Herregud!! Det går inte att mata henne vissa dgr. Det är bara att dra av alla kläder innan hon sätter igång med sina härliga pruttljud med munnen.. Här få ni se resultatet....

 Hela ungen ser ut som ett monster


 Ser ganska nöjd ut...

Idag satt jag på toa och Mira va utanför, då gjorde jag små läten *host* och då skratta Mira sen utbröt hon i sina pruttljud, hahhaha jag dog nästan av skratt!

Idag har vi varit på loppisen igen och efter gick vi och fika glass i solskenet. På kvällen var vi hemma och mös med kusin Ludvig som gott sällskap. När jag skulle städa så ville Mira gärna hjälpa till, bra att hon vet hur det ska bli sen ;)


Kommentarer
Postat av: Martina

Sötnos!!!

2010-06-06 @ 22:30:42
URL: http://tankarbytina.blogg.se/
Postat av: Agneta

Oj vad lik hon är sin pappa här! Väldigt lik!

Kram

2010-06-07 @ 22:21:39
Postat av: Helen

SAKNAR.........pussa henne från moster....!!!!

2010-06-08 @ 16:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0