FÖRLÅT

För att jag inte svarat på era kommenter ni som är så duktiga att skriva! Men med två tentor och en sjuk Mira blir inget gjort! Nu ska jag skärpa mig, för är ni duktiga får jag visa attd et betyder ngt, för det gör det MASSOR!

Mira är ff sjuk och i morgon får det nog bli doktorn. Antingen är det halsen eller öronen, dag fem med feber. Jag kan inte gå två meter ifrån henne.
Nu går hon runt och säger KACKA till allt, och vi tror att det är tack tack, för att hon ska få saker. För hon pekar på saker och säger KAKA. Söta unge! Och allt ska hon hänga om halsen, hörlurar och väskor.



Kommentarer
Postat av: Helen

Jätte fin flicka- så fin unge så det är inte ritkigt klokt...Älskar henne.

2011-02-28 @ 07:37:08
Postat av: Fnulan

Ja... man smälter... mer och mer...

2011-02-28 @ 14:45:55
URL: http://fnulan.se
Postat av: Marie-Louise

Hon är så söt lilla Mira :) Hennes ögon är underbara.

2011-02-28 @ 22:30:53
URL: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0