Dumma urinvägsinfektion!

Idag har Mira varit hos mormor på förmiddagen så att vi kunde få rå om varandra på golfbanan med spel och god lunch utomhus i solen. Allt gick jättebra och hon var så glad så!

Läkaren ringde och hon har fortfarande baskilusker i urinen... På med ny penicilin och nya tester om en vecka. Om det fortfarande finns kvar då så blir det att kontrollera njurar etc, jag kan inte hjälpa det men jag blir så himla orolig, stackars liten.

Farfar fick titta på henne på webcamen, nu får vi fixa så att Mira kan se släkten med!


Kommentarer
Postat av: Helen

Ljuvliga unge! Duktig som kunde bli passad av mormor.



Ni vuxna behöver komma iväg utan henne....boka en helg i slutet av juni så ska jag bo hos er och passa alla ungarna. KRAM

2010-04-13 @ 22:30:58
Postat av: emily

hoppas lilla mira mår bättre snart. du ska se att hon bli frisk. KRAMAR

2010-04-14 @ 01:21:47
Postat av: Mamma Malin

Tack för din omtanke Emily! (Är det min klasskompis Emily?)

2010-04-14 @ 23:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0