Mamma fick mammaledigt!



Idag har vi skrivet på dagispapper, blääääää från januari står det på blanketten. Det är nog bra så. Ska bara vänja mig.

Mira fick vara hos sin moster idag (påtal om att lämna bort) för jag och Fredrik tog en runda golf. Jag behövde verkligen vara fri från henne ett par timmar. Jag skulle nog behöva en barnfri helg med... Vill någon komma och bo hos min aktiva blivande ettåring? Mira är inte det barn som är bortlämnad mkt. Jag tycker att "om man skaffar barn så är det inte för att andra ska passa i tid och otid". Samtidigt är det bra för henne att vara ifrån mig för hon är väldigt mammig periodvis, speciellt när hon inte är riktigt frisk eller bland nya människor. Och jag tycker inte att man ska tvinga ett barn att vara trygg hos någon annan okänd.


Favoritsysslan just nu.....


Kommentarer
Postat av: Ellen

Dagis redan??? Ja hon börjar bli stor nu den lilla sötisen :) Sen Eric föddes har vi inte haft en barnfri helg, visst det är mitt eget fel. Men jag vill inte heller lämna bort bara för att...Men faktiskt så tror jag man behöver det för att ladda batterierna..I mitt fall så har jag inte så många som jag litar på därför har det blivit som det blivit..Kram

2010-08-13 @ 10:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0