Ängelgudtjänst!

För det första, välkommen hit du nya prenumerant!

Idag har det varit en dag i full fart från klockan 7 på morgonen. Vi åkte på babysim, idag fick jag äran att plaska runt med Mira i det 33 gradiga vattnet! Hon fick dyka och det gick jättebra! OCH hoppa från kanten, mallig mamma kan jag ju säga!

Klockan 11 var det ängelgudtjänst i kyrkan och Mira fick sin lilla dopängel. Kyrkan var proppfull med barn. Efteråt fick vi lunch på kyrkbacken. Cornelia och moster Milla följde med.

Sen va lillpluttan trött som bara den! Nu sover hon som en stock, sur på pappa för att hon inte fick leka med hans dator, så då kan man lika bra sova.


Alla änglarna som skulle delas ut!


Säkert att det är min mamma, och vad är det som låter?

Se så fin den är!

Tar mig en tur i kyrkan och kollar läget =)


Kommentarer
Postat av: Helen

Mysigt!

2010-10-04 @ 07:16:45
Postat av: Milly - Mamma till tre flickor ♥

Hihi tack. Hoppas att ni får en underbar måndag.

Kram

2010-10-04 @ 11:06:41
URL: http://milliez.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0