Mira gick LÅNGT!!

Igår traskade hon bara iväg sådär helt plötsligt cirka 10 steg! Vi stod och höll andan och va helt chockade. Och det var av fri vilja och ingen som uppmuntrade till det heller! DUKTIG!!!! Och två ggr!

Mira leker att hon trillar det ser så himla skoj ut! Och massa tittut med. Det är så skoj för varje dag händer ngt nytt, undra hur det blir sen när hon börjar på dagis!

Nu har jag bloggat mer än ett år för Miras skull och alla er läsares skull. Men jag är ganska trött på det... Dålig respons och envägskommunikation håller inte så länge säger dom kloke... Ni får ta och lära er att kommentera snart för då vet jag att ngn uppskattar allt jobb jag lägger ner för att alla ska få ta del i Miras blogg.. så det så...

Kolla tårna!!! Kan man komma längre ner tro?



Ja jag lyckades!

Kommentarer
Postat av: Helen

Gud nåde dig om du slutar med denna bloggen....jag blir skogstokig på dig. Tänk så glad hon kommer bli när hon en dag förstår allt jobb du lagt ner.

Jag vet att du gör det lika mkt för oss andra som för dig och Mira och jag håller med: Om man är en läsare så borde man kunna säga ngt för att uppmuntra och dela med sig av hur mkt man upppskattar det du gör. Det blir liksom roligare då!



Sen har du ju en underbar liten dotter- vem kan motstå att dra på smilbanden när man ser vad du skriver och framför allt ser fotona på henne.



KRAM

2011-01-11 @ 22:30:06
Postat av: Mormor

Gud vad jag skäms!!!!!!! Förstår att du blir besviken Malin. Morfar och jag läser bloggen varje morgon ( det första vi gör efter frukosten)och vi blir varma i hjärtat då vi ser fotona på lilla smulan och läser om hennes äventyr. Ofta skrivs någon bild ut.

Inte en enda gång har jag kommenterat här i bloggen. Det blir i stället ett telefonsamtal. Nu måste det bli skärpning!!!!!! Lovar!!!!

2011-01-12 @ 08:06:58
Postat av: Fnulan

MMM... med hot kommer man kanske ngn vart,, vad vet jag! Men det är trist hur mkt det än är för Miras skull så.....

Så SKÄRPNING!

2011-01-12 @ 09:38:44
URL: http://fnulan.se
Postat av: Marie-Louise

Vad mysigt att fixa en blogg för sin dotter. Tänk vad hon kan se tillbaka på barndomen sen.

Fast jag förstår dig så väl, man vill ju ha lite respons även man gör det för att man själv valt det.

2011-01-12 @ 16:50:05
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Hanna Skattberg

Gud så söt! (:

2011-01-15 @ 10:08:25
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0