Kafferep och massa kacklande (tanter) höns!

Men oj vad min mamma har slarvat, hon bara bloggar på sin egen blogg hela tiden! Jag får väl ta över jag! Nu är bloggen min och mamma kan sköta sitt!
 
Jag får följa med på så mycket roligt hela tiden och i lördags åkte jag med mamma och Cornelia på kafferep. Alla tanter kom med hattar och handskar. Sen förstår jag inte för alla kom med massor med kakor, ska tanter verkligen äta sånt? Mamma säger alltid att hon är tjock, då ska hon väl inte stoppa i sig 20 sorters onyttigheter? Dumt.....
 
Alla frossade på kakor och jag frossade på hallonbuskarna, det var rediga grejer det! MUMS fillibabba. Sen skulle man tvingas göra en cupcake, jag gjorde såklart den finaste av alla och kommer att vinna ett grymt pris!
Mira gör cupcakes
 
Nu tvingar mamma mig att skriva en massa reklam, okej då... bara för att jag ska vinna så är det okej!
 
Puss från Mira snart tre år!
 
MASSA fina vinster som alla kunde vinna! 
Skålar, muggar, gratängformar, tallrikar mjölkkanna sockerkaksform från Gerbera
En dags spa på Ystad Spa & Konference
Två set med espresso bryggare och fyra muggar från Herstral
Cupcakes spritsar från Roswi
Ett paket från Ramlösa Lakritsfabrik
Skålar och fat från Nybro glasbruk,
Två set med kläder från Röhnisch
En STOOOR Tomte från Nääsgränsgården
Muggar och fat från Villroy & boch
Ugglans familjekalender Barntavlor.se
Sockerskrubb från  C Skincare
Bok från ICA förlaget
Och säkert mera jag glömt….
Övriga sponsorer: FoHBodumTassimo,
 

Och alla tanter fick naturligtvis en fantastisk goodiebag:
Trosor från Röhnisch
Fyra skålar från Careb.
Tidningen Mat & Hälsa
Tidningen Hembakat
iPhoneskal, hörlurar, Lari Änglar skal från Logoskal
Cupcakes kit från FoH
Kökshandduk från FoH
Vispskål från FoH
 
Men HAHA jag fick en egen mycket bättre från Careb med Tommee tippee grejer så det så!

Kommentarer
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Kalas!
Har tjejen en egen blogg. Ska de ha det nu-för-tiden? Jag hinner ju knapt med min egen ;)

Hälsningar
Yohanna

Svar: JA du.. man kan undra vad det ska bli av de små underverken!
Mirakel Mira

2012-09-13 @ 12:30:50
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0