Duktig tjej!!

I natt sov Mira mellan halv 8 och halv 8... Jag låg vaken och undrade mest varför, dumt...

Men idag har hon fortsatt sova och ätit flera ggr. Hon har velat till tutten massor men blir såklart arg när där inte är ngt. Tror att nya tänder är på väg eller att hon växer så det knakar. Vi lämnade nytt urinprov med. IGEN. Idag var det så roligt att se henne i gåstolen, hon har all världens fart i den. Och idag körde hon in på sitt rum och satt där inne och tittade och skrattade!

På dagen var vi ute i trädgården och på eftermiddagen gick vi en runda med Mira i bärselen. Hon blir alldeles till sig när hon får sitta där. På kvällen satt vi på trappan och njöt av kvällssolen.

 Syskonkärlek


Fattar ni inte att jag vill ut???
 Solstråle!"

 Mysigt!!

Kommentarer
Postat av: Helen

Som hon ska pussas hela tiden....en liten pussgurka är vad hon är! Imorgon måste jag bara få min beskärda del....

2010-04-26 @ 22:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0