4 månaders dagen!

Tänk att tiden kan gå så otroligt fort! Jag vill inte förlora känslan av den finaste gåvan man kan få, ett nyfött knyte i ens famn! Den lilla fantastiska varelsen som är så maktlös och utelämnad kommer till oss!
Mira kom ut alldeles vit och sår på händerna som hon snuttat sig i magen. Det har hon fortsatt med!

♥Underbara varelse♥




You are a pearl I set out to find.
A hidden jewel of a different kind
You are more precious than gold
More valuable than diamonds
You are a treasure buried in the ground
That I wont trade what ever comes around.




Idag har vi firat lilla Miras dag med en kort promenad i svinkallt skånskt blåsväder. Fröken hade lite ont i magen men det "släppte" sen. Det verkar som att det hjälper med mjölkfritt! Sover bättre, gnäller mindre och bajsar oftare. Ska träffa doktorn i morgon så vi får se vad han säger. Veronica kom förbi och mös med oss en stund. Som vanligt var Mira inte på sitt sötaste humör när hon träffade henne :/




Mira och två av Veronicas fina pojkar!






Kommentarer
Postat av: Ellen

Ja tänk att hon redan är 4 månader..Tiden går så himla fort.Vad skönt att det är bättre med lilla magen :) Snart kommer vi och hälsar på!! Kramen

2010-01-24 @ 21:38:29
Postat av: Ellen

Ja tänk att hon redan är 4 månader..Tiden går så himla fort.Vad skönt att det är bättre med lilla magen :) Snart kommer vi och hälsar på!! Kramen

2010-01-24 @ 21:38:48
Postat av: Ellen

Hmm..det blev ju 2 samma.. :/ Det var inte meningen..

2010-01-24 @ 21:39:52
Postat av: Mamma Malin

Ellen det gör ingeting!! Jag blir så glad för alla dina fina kommentarer! Bara du och syrran som är flitiga... Man vill ju veta om det uppskattas när man lägger ner så mkt tid på det =)

Tusen tack och jag längtar! SKa till stan på onsdag, e duledig kanske?

Kram

2010-01-24 @ 21:49:07
URL: http://mirakelmira.blogg.se/
Postat av: Ellen

Nej tyvärr inte, jag jobbar :/

2010-01-25 @ 19:47:00
Postat av: Helen

Vilken fin dikt.....och så fint du skriver om henne.

Det blev plötsligt så konstigt i mina ögon ;-)



Tänker själv som du gör ibland...tänker att jag kanske inte var tillräckligt medveten om det när mina var nyfödda. Men det var då....nu får jag snällt vänta på mina barnbarn. Och det lär ju dröja som tur är.

Tränar på Mira under tiden.Och varje ålder har ju sin charm.



2010-01-25 @ 22:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0