Kan själv.....

Vill gärna hjälpa  storasyster att hålla stora flaskan när hon ger henne mat! Går inte så bra men man lär sig =)

Lien tös och stooooor flaska!


Ammar gör vi fortfarande men det räcker inte så länge och eftersom hon inte går upp i vikt som hon ska måste vi ge extra ersättning. I morgon är det ny vägning och sprutor... stackars liten älskunge!

Har tradera fyndat fina kläder till liten idag! Glad man blir när känner att man "tjänat" pengar.

Nu har Mira börjat sin skånska karriär till hennes pappas stora fasa, allt hon säger är skorrande härliga rrrrrrrrr. Blir nog en äkta skåning av henne med en dag. På kvällen var det ett varmt mysigt bad och varm pyjamas. Dags att nanna alldeles stax.
Är jag inte fin i min nya badrock??


Kommentarer
Postat av: Evelyn

sv; Tack så mycket. Hälsa hela familjen. :D

Puss på er alla sötnosar.



Söt Mira var i sin badrock. :D <3

2010-01-10 @ 21:57:38
URL: http://anepicage.blogg.se/
Postat av: Annika B Svensson

Åhhhh, Sötaste....

"När en flicka talar skånska, ett språk som jag förstår......"

2010-01-10 @ 22:01:12
Postat av: Helen

Men hon är bara den sötaste som finns........kortet i badrock så fint!

2010-01-10 @ 22:21:51
Postat av: Ellen

Såg att det röda lagt sig.Det var ju skönt!! Och vad skönt att det blir en skånetös av henne :) Jättefin badrock!! Sån borde jag ju köpa till min lilla sessa.. Ha det bra!!Kramis på er alla

2010-01-11 @ 16:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0