Fint besök!

Idag blev det ännu en hemma dag med förkylning. Tyvärr missade vi mammamys!

På morgonen skrattade jag och Fredrik gått åt henne. Jag skulle snyta mig och varje gång jag började snyta mig for hennes huvud upp. Sen la hon sig ner och somnade igen. Det så så roligt ut eftersom Mira låg på magen och huvudet gick upp och ner i takt med mina snytförsök.

Rätt som det var ringde det på dörren och mysiga Carina och Bamse kom på besök. Härligt med spontana kaffestunder!
Mira fick jättefina paketer (med änglapapper!!!) och hennes mamma fick en fin paket hon med.

 Lilla Ior kan behöva tröst! Det kan verkligen Mira bistå med! Fina paket från Bellisarna!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Söta lilla Ior.. Men du..- Du verkade inte så himla glad i början när vi kom..Ja jag vet du mådde inte bra heller.. Har massa klänningar..Vill du ha? Kramen

2010-03-04 @ 20:05:10
Postat av: Sanna

svar ja dom är ju det! Just därför tänker jag mig att jag kanske samlar och beställer en burk i månaden eller något sådant! :)

2010-03-04 @ 22:22:01
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0