Ledsen tjej med en dum tand!

Idag skulle Mira få vara hos världens bästa mormor medans vi åkte och handlade till "bygget" här hemma. Vi trodde att det skulle gå snabbt och smidigt (Ikea på en lördag.....) men det tog all världens tid.
Mira var inte så glad men det var hon inte med oss heller när vi hämtat henne. Det förstod vi ganska snart när hon bet mig i fíngret!

Det var tårar hela kvällen och det gick inte att sätta henne någonstans. Typiskt när vi ville fixa efter alla inköp. Jag fick ha henne i sjalen och då somnade hon som en stock. Sen när hon vaknade var det gråt igen men då fick hon smaka på majskrokar för första gången. Lyckan var total!!!
Nu sover hon gott efter att vi gav henne lite alvedon. Man ska inte behöva ha så ont, stackars liten!

Massa krokodiltårar!

 Våga inte röra min majskrokar!

 Där satt den!

Kommentarer
Postat av: Helen

Mosters lilla prinsessa.....ohhh..mitt hjärta blöder när hon är så ledsen....



Men idag var hon go och glad igen.Skönt!

2010-03-21 @ 12:14:46
Postat av: Ellen

Aww..Inte lätt när dom dumma bissingar vill bryta sig igenom..

2010-03-21 @ 19:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0