Mira flyger!

Jag var på kurs idag så sötnosen var med pappa på förmiddagen. Hon har det bra hon som har världens bästa pappa!
Dom var ute och gick en promenad när jag kom hem. Det är ju helt underbart väder!
På eftermiddagen målade Fredrik mitt rum och lilla plutt fick sitta i sin nya hoppgunga.

Hon såg så mallig ut så!

Moster Helen fyllde år så hela familjen promenerade hem till henne för att fira. Mira visade upp sin nya talang sång för sällskapet. Sen grät hon som vanligt när Ludvig visade sig.. stackars lilla Ludvig. Eller är det mer synd om Mira?

Kommentarer
Postat av: fridha

Det var en fräck hoppgunga , sån vill jag eller tindra me ha.... Var har du köpt den.????

Vilken sötnos mira e ser litta tuff ut i sin hoppgunga <3 <3

2010-03-20 @ 21:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0