Piffing

Nu är det tomt och tyst i huset. Familjen åkte hem efter lunch men innan dess hann vi med en promenad och lite inköp i "centrum". Man såg att det fanns vårlökar och snödroppar i några rabatter! Det finns hopp mot varmare tider!

Farmor och Milton köpte en fin nalle till Mira  Man ser på snäckan att hon tycker om nallar och saker som låter. Jag hittade också något till henne ett hjärta man kan ha hängande i fönstret eller någon annanstans.  Det är roligt att det ändå finns mkt skoj i denna lilla by....
 Fint i fönstret från Mamma till Mira

På eftermiddagen så blev det att städa undan efter två härliga dagar. Svärfar har hjälpt Fredrik att tapetsera mitt blivande rum så det var en del att få städat bort. Mira sov som en stock och jag fick knappt liv i henne så jag fick gjort massor. Hann med ett "gubbvil" med!! 

Moster Helen kom på kvällen för att "syjunta". Jag har köpt tyg till nya gardiner Skoj att fixa till hennes rum.

                     


 Inte lätt med dessa busar!










Kommentarer
Postat av: Helen

Så mysigt det ser ut när farfar/morfar har båda barnbarnen i knät!



KRAM

2010-03-09 @ 21:34:54
Postat av: STINA

Gud vilket tjusigt hjärta du har hittat Malin!! :)

Det gjorde sig riktigt fint i fönstret!

2010-03-16 @ 17:06:18
URL: http://enstinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0